söndag 15 november 2009

Fjärilar i magen

Sitter här med hårfärg i håret och fjärilar i magen och funderar på allt som ska ske i nästa vecka.

I morgon är första dagen på mitt nya jobb - vad ska jag ha på mig, vad förväntas jag göra, kommer jag att trivas, har jag valt rätt... *panik*. Jag har en massa jobbiga möten inbokade hela veckan, sånna där man helst vill slingra sig ur men man bara måste gå på. På onsdag skulle min morfar ha fyllt 85 år. Samma dag ska jag och gumsan på "pengarna eller livet". Mannen kommer hem från Kina och kaminen skall hämtas och installeras. Jag måste börja plugga, skolan har pågått i två veckor och jag har inte öppnat min bok ännu. Blandad kompott med andra ord...

Kommer att vara helt slut när det äntligen blir helg igen och då jobbar älsklingen helg =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar