torsdag 12 november 2009

En arbetsdag kvar

I morgon gör jag min sista arbetsdag på jobbet, skönt och sorgligt på samma gång.

Har bakat tårta nu på kvällen, pinocchiotårta *mums*, så det får bli mitt sista bidrag till mina arbetskamrater.

Har också mailat till de jag anser mig ha jobbat närmast i vår organisation, bortsett från de som sitter i min korridor, för att tacka för de år vi haft tillsammans och säga hej då. Har varit tre år fyllda med skratt och tårar, men jag tänker bara ta med mig det positiva, allt det negativa lägger jag bakom mig.
-
Goaste vännerna våra vann budgivningen på ett hus de tittat på så nu tänker de flytta från oss. Kul för dom, mindre kul för oss. Givetvis ska de flytta alldelens nära mitt jobb, det jobb jag lämnar imon...typiskt =(. Hade ju varit perfa att terrorisera dom varje lunch...men de kanske inte slipper ifrån mig helt och hållet ändå haha
-
Har lovat mig själv att inte fälla några tårar imon, är ju trots allt inte jordens undergång bara sista dagen på jobbet. Brukar inte gråta ofentligt så jag hoppas jag håller ihop imon oxå. Blir fredagsfika och sedan långlunch i Högbo med alla utom två i korridoren. Hatar sånna här dagar, tycker verkligen inte om att vara mittpunkten =(
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar