måndag 2 november 2009

Depp

Om bara alla stressiga dagar kunde ta slut, på jobbet sitter jag visserligen helt sysslolös känns det som eftersom någon annan ska göra alla arbetsuppgifterna medan jag instruerar...inte riktigt min grej =(. Men jag kan ju inte ringa alla de där samtalen jag borde hinna med eller fixa allt annat jag borde göra för jag är ju fast där i stolen hela dagarna.

Min kurs på HiG börjar idag, men jag kan inte komma åt kursen på Blackboard för min sönderstressade hjärna klarar inte av att hålla ihop mitt liv längre så antingen glömmer jag saker, eller tappar bort saker, eller kommer på saker för sent och så var fallet även denna gång. Först kunde jag inte komma in på Blackboard, men i fredags fick jag en ny inloggning och nu har jag tappat bort mina papper så jag har inte koden som krävs för att komma åt den internetbaserad kursen.

Blir så frustrerad, ledsen och arg...känner inte alls igen den människan jag har blivit. Jag har haft massor av ork och kraft tidigare. Jag har alltid kunnat ha tusen bollar i luften och ändå få ihop allt i rätt tid och korrekt, men nu?? Jag klarar snart inte ens av att få den absoluta vardagen att gå ihop =(

Känns som det är sista chansen för mig nu, jag måste få göra det här så jag kan släppa det. Men å andra sidan vem försöker jag lura som tror att jag ska hinna jobba mer än heltid, plugga halvtid och ha en familj jag ska hinna med samt enbart får max 3 timmars sömn per natt. Kanske är så att jag inte ska gå den här kursen helt enkelt...

I morgon är det dags för de två minsta barnen att vaccinera sig, själv står jag över...om de inte kan ge mig en spruta mot glömska ist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar