måndag 23 november 2009

Dag 6 på jobbet

Uj vad tiden går fort, nu har redan mer än en vecka passerat på mitt nya jobb och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. Saknar en del av mina tidigare kollegor, men efttersom dagarna går så fort så hinner jag ärligt talat inte fundera speciellt mycket på mitt gamla jobb.

Hade storfrämmande på em, både min mamma och vännerna från dalen var in och fikade. Efter att allt främmande gått hem tog jag med de två små till affären och efter det åt vi på McDonalds. Lillen ska ha skidåkning i Högbo imon och behövde matsäck.

Är så fruktansvärt trött trots att jag sover bra på nätterna. Fast jag jobbar mindre numera så måste jag ha skärpan på topp hela tiden eftersom jag inte kan mitt nya jobb ännu. Antagligen är det därför jag känner mig helt fysiskt och psykiskt utmattad på kvällen. Så nu blir det CSI och sedan sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar