lördag 3 oktober 2009

Hopplöst

Känns riktigt tugnt och hopplöst just nu, för även om jag bara har 1,5 månad kvar på jobbet så vet jag inte hur jag ska klara av den tiden. Eftersom jag redan varit sjukskriven en sväng är jag livrädd att gå i samma fälla en gång till. Känner ju igen alla symtomen och frågan är inte om jag kommer att bli sjukskriven utan när.

Är verkligen less på mitt liv just nu, hur ska man kunna få någonting att fungera när man jobbar 65-70 timmar i veckan? Blir alldelens mörkrädd när jag tänker på hur nära det var att jag sumpade chansen att få ett bra jobb med rimliga arbetstider. Tänk om han inte ringt upp mig och ställt frågan en gång till?!

Idag har jag iaf haft en ledig dag, men i morgon är det dags att åka till jobbet igen. Vill verkligen inte, men dum som man är känner jag en skyldighet att göra mitt jobb så länge jag fortfarande är anställd hos dom. Hoppas bara jag kan säga stopp innan det är försent denna gång. Vill verkligen inte tillbringa mina dagar som ett gråtande kolli i sängen igen, med krämpor på precis alla ställen framkallade av stress i en normalt sett helt frisk kropp =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar