fredag 25 september 2009

Girls night out

I kväll var det dags för den årliga träffen med mina goa vänner från högstadiet. Brukar normal sett vara mellan tre-fem av oss som träffas, men idag kunde de två som bor neråt Stockholmstrakten inte vara med men ist nappade två andra tjejer härifrån. En del av dom har inte setts sedan vi slutade nian, så det var ju extra skoj.

Vi har skrattat så tårarna har sprutat och pratat gamla minnen och uppdaterat varandra i nuläget. Tyvärr var både service, mat och övriga gäster helt urusel och just nu sitter jag och funderar på om jag måste gå och kräkas. Maten åker hiss upp och ner i magen, känner mig riktigt jäkla dålig just nu.

Men kul har vi haft och förhoppningsvis kan vi göra om det hyfsat snart igen. Bäst av allt var att min allra bästa vän från då äntligen har beslutat att flytta tillbaka hit efter att ha bott på annan ort i 16 år =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar