onsdag 19 augusti 2009

Vi pysslar vidare


Nu börjar vår semester gå mot sitt slut, förhoppningsvis får vi några fina dagar innan kneget börjar på måndag. Mannen har ledig vecka i nästa vecka så han får ytterligare fem dagars ledighet.

Finns inte ord som beskriver hur mkt jag hatar fönstermålning, tar ju aldrig slut på eländet =(

Var till Byggmax och IKEA i måndags och kom hem med lite mer lister samt en ny badrumsdörr, nu är den på plats och det blev så fint =)

På fm har jag bakat en stor tårta till min mamma, hon ska bjuda på fika på jobbet eftersom hon fyllde 60 på sin semester. Sedan har jag målat och målat. Och nu ska jag måla lite till innan jag går ut i solen en stund. Kanske läge att få upp hängrännan jag målade för två veckor sedan, det har ju regnat rätt så rejält sedan vi kom hem från vår lilla semestertripp så den har inte kommit på plats ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar