onsdag 19 augusti 2009

Skolstart

Har haft en toppenbra dammsugare i över 10 år, men igår brann den upp =(

Så idag var det bara att åka till Valbo och köpa en ny, efter lite beslutsångest blev det en Philips denna gång och efter premiärturen är mannen riktigt nöjd =)
Imorgon börjar skolan för barnen igen, slut på sovmorgon och lata dagar. Dags för läxstress, matsäck, gympakläder, prov, etc. Äldsta sonen börjar på ny skola, håller tummarna för att det går bra.
Själv ska jag också börja i skolan, men inte förren lördag nästa vecka. Var och hämtade min skolbok idag och börjar få lite kalla fötter vill jag lova. Att hela tjocka boken är på engelska gör inte så mkt, jag är ju van att läsa allt material på engelska på jobbet...men då är det ekonomiska termer jag läser och nu ska jag kliva in i ett helt nytt ämne. Jaja, det går väl som det går...
Dags att gå ner och bädda rent i alla sängar, ska ju bli hyfsat väder imorgon också så det gäller att passa på att hänga ut tvätten på tork.
Sedan är det soffan och Barcamatchen som gäller =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar