måndag 15 juni 2009

Utbildning

Efter en lärorik eftermiddag, en god middag och en massa gott sällskap ligger jag nu i en underbart skön hotellsäng på Welcome Hotel i Barkarby. Har fått så otroligt mkt med oss redan efter några timmar, kanske inte så mycket för min egen del men för de som jobbar i equipment och distribution. Själv suger jag till mig allt som sägs, finns inget bättre än att få lära sig något nytt. Alla tre tyskarna är jättetrevliga och lätt att ha att göra med och att förstå. Själv har jag gått emot alla mina principer och efter några trevande startmeningar har jag pratat på konstant (chockande för alla er som känner mig som en tyst och inbunden liten tjej haha)

Hann med en liten pratstund med en kollega från söder och fick veta att hon gått igenom ngt liknande som hände mig förra veckan...då blev jag ännu mer arg på min arbetsgivare!!!

Fick äntligen provsmaka hamburgaren som lovordats så i hotellrestaurangen, mitt livs dyrast hamburgare vill jag lova! Men när det var dags att betala klev mr H in och tog hela notan, även om han tvekade en stund innan han skrev under. Lätt att lova ngt innan man sett slutsumman haha.

Känner att humöret är på topp just nu, är ju så här jag vill jobba...ut och träffa folk och få diskutera och vrida och vända på problem...lära sig nya saker...utvecklas som människa. Vill inte ruttna bort bakom mitt skrivbord resten av livet, kommer att bli en bitter elak gammal kärring om jag fortsätter så =(

Sova säng nu, tidig frukost imorgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar