torsdag 25 juni 2009

Undrar vad jag ska bli när jag blir stor?

Ja, det kan man fundera!!

Ibland rullar livet på av bara farten, men är det eg så här man vill att det ska vara resten av åren fram till pensionen (och det är tyvärr rätt så många år kvar). Nja, jag tror inte att det här är riktigt rätt väg för mig, men vad ska man hitta på ist? Har ju kommit på vad jag eg skulle ha läst (eller iaf tror jag att det är vad jag skulle vilja ha gjort ist) men med 200 000 kronor i studielån är det inte läge att sätta sig fyra år i skolbänken igen =(

Har varit till Jäderfors en sväng på kvällningen, skönt att komma bort och bara relaxa en stund.

På måndag händer det grejer, oron fladdrar i magen men det är bara att bita ihop och ta sig igenom. Kan ju inte gå så mkt mer än åt skogen...
Ligger ett inslaget paket en våning ner, mellansonen har satt fart med sina spekulationer om vad som kan tänkas ligga i paketet, men elaka mamman och pappan tiger som muren haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar