måndag 29 juni 2009

Orkar inte ens stressa upp mig


I helgen var jag tokstressad och sur och arg härhemma, men på jobbet orkar jag inte ens stressa upp mig längre. Vet att jag har tusen saker att göra, men stressen infinner sig inte, blir mer åt det apatiska hållet ist. Och imorgon börjar bokslutet =(

Händer lite grejer i mitt liv just nu som jag inte kan bestämma mig för om det är positivt eller negativt. Har varit iväg på ett möte idag, har ett inbokat imorgon och ytterligare ett på onsdag. Vad vill jag eg???

Jo eg vill jag nog bara ligga i solstolen på vår baksida med min bikini och ett stort glas vatten, men det lär ju inte hända.

Sonens prestent ja, det var en digital fotoram. Han blev jätteglad, hade helt glömt bort att han önskat sig en sådan. Nu står den så fint och bläddrar mellan en massa bilder. Vill också ha en på jobbet...

1 kommentar:

  1. Sån fick jag i julklapp!! :) Tyvärr är den nerpackad, å har vare det hela tiden.
    Låter lite spännande!! Har du kommit fram till om det är bra eller dåligt?
    Kram

    SvaraRadera