torsdag 11 juni 2009

Obetydlig och värdelös

Fantastiskt hur arbetsgivare får behandla sina anställda eg, en människa är inte värd mkt när det kommer till kritan. Tydligen ska man vara lågavlönad, jobba mer än sin heltid, ge allt man har och lite till utan att kräva så mkt som ett tack tillbaka och absolut inte förvänta sig att bli behandlad med värdighet och respekt. Känner mig otroligt less just nu!!!

Har aldrig i hela mitt liv känt mig så obetydlig och värdelös som igår, vill aldrig mer uppleva den känslan. Idag är jag mer arg än ledsen, men ingen att ta ut den ilskan på.

Många blir av med sina jobb i dagsläget, jag har mitt jobb kvar, men till vilket pris?

2 kommentarer:

  1. Åh gumman, du är allt annat än obetydlig och värdelös!!
    Kommer ihåg en som sa till mig, att hon fanns där om jag behövde slå på nånting (bara det inte var för hårt). Klart jag ställer upp som vägg för dig också!!!
    Ilskan måste få komma ut så att man kan lägga det bakom sig sen.
    Var jätteroligt att ses ett par snabbisar igår!!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Gaaahh!! Hade skrive ett inlägg till dig men jag tror det blev nå fel. Suck!!
    Aja, det gick ut på att du får gärna slå på mig om du behöver få ur lite ilska.

    Kraaaam

    SvaraRadera