söndag 14 juni 2009

Men kan det sluta regna snart?

Har kommit ner sjukt mycket regn de senaste dagarna, känns som om det räcker nu!!! Var sjutton är solen?

Försöker packa min lilla väska men som vanligt är det så mkt kläder att jag får hoppa igen locket. Blir ju inte lättare av att man inte vet vad det blir för väder, ska jag bara packa kläder för kyla och regn eller kan jag ha kjol och klänning. Ska jag ta med mig stövlarna eller lämna dom hemma? Finns ingen som är så oduglig på att packa som jag *suck*

Har haft så mycket annat att oroa mig för de senaste dagarna att jag förträngt det faktum att hela utbildningen är på engelska (med tysk brytning dessvärre), men det slog mig nu i duschen att det finns stor risk att jag blir tvungen att prata en massa engelska oxå *hate it*

Måste nog ta och käka en hel drös med krita nu och testa om det man sa när man var liten stämmer....attt man blir hes av krita haha. Så ser ni nån vimsa omkring i huvudstaden imorgon tuggandes vit fradga så är det bara lilla jag =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar