tisdag 16 juni 2009

Humöret på topp

Känns som om upplevelserna avlöser varandra just nu. Tänk vad lite det krävs för att få humöret att vända. Är så skönt att få prata av sig med människor som upplever samma saker som en själv, som sliter och sliter men aldrig får något tillbaka. Samtidigt blir jag livrädd av all den inblick jag har fått i mina kollegors liv och mående, är aldrig roligt att få uppleva sin egen spegelbild. Men även om det känns jobbigt så är det en ära att få dela deras problem och en utmaning att leva upp till alla de önskemål vi satt på hur vi själva vill bli behandlade.

Tyvärr brottas jag dagligen med allt jag vill säga och göra men som jag i slutändan fegar ur, både snälla och mindre snälla saker. Men jag vet också att jag dagligen tar nya trevande steg mot att våga stå upp för mig själv och andra. Önskar jag kunde säga till alla vad jag tycker och tänker, att visa alla som betyder något hur mycket de verkligen betyder för mig. Men det kanske kommer...

Anyway, imorgon har jag lovat mig själv att göra en sak, bara att hoppas att jag inte fegar ut...

Middagen på Lilla Barkarby var verkligen fantastisk, servicen likaså. Fick smaka på ett supergott körsbärsöl, Lindemans Kriek, måste köpa det till sommarens grillfester =)
Nu är det sovdags, tidig samling imorgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar