måndag 4 maj 2009

Jaha

Fick iaf mig ett gott skratt idag, tyvärr var det eg ingen rolig sak vi skrattade åt. Måste ha varit fruktansvärt jobbigt och omänskligt att behöva utstå, men så där i efterhand kunde vi inte annat än att asgarva åt äventyret. Blev ju inte bättre av att lillsnutten hennes fick åka ambulans till sjukhuset i morse och få sitt bakhuvud ihoplimmat, tycker du gör ett toppenjobb gumman som inte bryter ihop mitt i all elände. Tänk vad en del får gå igenom...

Annars består mitt liv mest av en massa ursäkter numera. Förlåt att jag...
...inte hör av mig
...glömde bort
...inte har tid
...inte hinner allt jag ska på jobbet
...inte hinner med allt jag borde hemma
...strular till allt hela tiden
...inte hinner med barnens läxor
...tjatar efter barnvakt stup i kvarten
...ja, listan kan göras lång...vill bara leva mitt liv utan att känna att jag inte räcker till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar