söndag 31 maj 2009

Allergisk reaktion

Trodde jag skulle gå under ett tag, det kliade precis överallt. Hade mer än gärna klivit ner i ett syrabad för att få bort huden från kroppen, har klöst och klöst och nu äntligen börjar det ge med sig. Fast inte förren jag tog en dunderkur med Betapred. Började klia redan i fredags, fast då bara på benen och i handflatorna, sedan har det blivit värre och värre.

Varför det började klia i fredags vet jag inte, men både igår och idag har jag hållt på med gräsmattan samt rensat ogräs så antagligen är det något jag inte tål. Så nu blir det till att låta bli trädgårdsarbetet tills utslagen gett med sig.

Känner mig dessutom febrig och illamående...dags att få alla i säng och gå och sova själv...ännu en hård bokslutsvecka börjar i morgon *suck*

1 kommentar:

  1. *kramar om*
    Snart är Micke hemma och då får du vila ut lääänge och lägga alla sysslor åt sidan. För han var väl lite att ta igen nu. ;)

    SvaraRadera