onsdag 22 april 2009

Utvecklingssamtal 1

Då var det första av fyra utvecklingssamtal avklarade. Kändes toppen att en av oss har lyckas vända sin situation till något mycket bättre, är så stolt över min son just nu =). Om någon har förtjänat lite framgång så är det han!!

Har hämtat markiserna idag, så nu ligger de snällt i uterummet och väntar på en händig karl haha. Bara vetskapen att de äntligen är i vår ägo känns bra, som jag har längtat efter dom =)

Tog en tripp till apoteket oxå, dyrt som satan blev det eftersom just den här medicinen inte är subventionerad. Men nu har vi så vi klarar oss i 21 dagar igen.

Snart är det dags att gå på möte på skolan igen. Ska bli intressant att få se allt arbete de har lagt ner samt planerna för hur veckan med Polenklassen ska se ut. Äldsta sonens klass har en partnerskola i Chorzów, Polen och den 1 juni kommer den sjätteklassen vår klass har haft utbyte med hit. Förra året i april var vi dit och hälsade på, jag fick förmånen att följa med och det var en riktig höjdare. Tyvärr sitter jag mitt i halvårsbokslutet när de kommer till oss, så jag lär ju knappast hinna träffa dom =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar