måndag 20 april 2009

Stressig vecka

Alla dagar denna vecka är fullbokade med möten, utbildningar, utvecklingssamtal, målsamtal, träningar, teatrar, etc. Dessutom är skolan stängd på fredag. Så både i morgon, på onsdag och på fredag blir det till att gå tidigare från jobbet, tär hårt på min minimala kompbank =(.

Ska strax ta lillen med mig till köpis, måste hämta mina stövlar som var färdig repade redan förra tisdagen, men jag har helt enkelt inte hunnit åka och hämta dom. Lillen måste ha nya fotbollsskor så då får vi fixa det på en gång.

Blir alldelens sjuk av längtan när vi tittar på Thailandsbilderna från i fjol. Ungarna har tre hotell de bara måste tillbaka till den här gången, här krävs inga nya intryck utan de pooler de har provat och gillar duger bra även denna gång. Så får barnen bestämma blir det Phuket, Kata och Rai Ley denna gång.

Blir ännu mer sjuk av längtan när jag ser sommarbilderna från vår baksida förra året, vill ha grönt gräs och lummiga träd NU!!!! Hur kul är det att titta ut på en torr, risig och brun gräsmatta? Fast för varje dag som går nu så kommer det fler små löv på träden, så snart så =)

Idag är det den 20:e...alltså precis 1 månad innan avfärd för min Kinaresa. Hoppas det verkligen blir en bra resa för det kommer att bli surt efterråt med en massa missad sömn och jetlag, dessutom landar jag vid midnatt på Arlanda och sedan är det bara att blåsa E4 hem för att hinna få några fjuttiga timmars sömn innan jobbet hägrar.

Nä dags att åka "Boli" nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar