torsdag 16 april 2009

Måste ställa mig i kö...

...för en hjärntransplantation. Det var iaf mitt förslag på lösning till mitt problem hos min läkare idag, men han höll inte med mig *suck*. Det kommer att lösa sig ändå säger han, det tar bara lite tid. Jo jävlar, har jag nog märkt. Vill ju bara veta vad felet är och få det åtgärdat. Fast felet vet jag ju redan, men hur hela fridens namn återställer man allt? Blir så stressad av alla fel jag gör att jag inte kan tänka på ngt annat än att jag kommer att göra fel vilket givetvis leder till att jag gör fel. Det är iaf skönt att ha någon som lyssnar på en och förstår det man säger och inte bara klappar mig på axeln och säger "du bara inbillar dig, du är så duktig så". Mmm hur duktig är man när man tar en hel fm på sig att utföra ett 10 minutersjobb??

Hittade den här godbiten på blocket.se, kanske dags att slå till? Vi är iaf två i huset som är störtförälskade just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar