tisdag 7 april 2009

Grillpremiär


I går hade vi grillpremiär, bambam och sallad - jösses vad gott det var. Barnen åt så jag trodde magarna skulle spricka på dom =)

Annars har jag spenderat den senaste veckan på jobbet, massor av strul och övertid. Som om det inte räckte med min taskiga hjärnkapacitet, allt annat som kan strula har oxå gjort det. Är verkligen helt slut i hela kroppen, sover konstigt nog hela nätterna men inte någon djup och bra sömn. Oroar mig både dag och natt för hur min hjärna och resten av min kropp ska hantera pressen. Oroar mig oxå för hur många fel jag ska göra i bokslutet pga av att jag inte är fullt återställd. Känns verkligen inte bra just nu. Kommer jag någonsin ta mig ur det här? Kommer jag att bli helt återställd eller har jag helt enkelt pressat min hjärna så hårt att en del av min intelligens är borta för alltid? Forskning visar att de som stressat ihjäl sig oftast har en del av hjärnan som är helt förstörd, så känner jag mig nu...ett skrumpet litet russin som rasslar omkring innanför pannbenet....som letar och letar efter information som jag vet finns där inne men som av någon anledning är som bortblåst. Ok all information kanske fortfarande finns kvar där, men administratören som hanterar arkivet har gått i förtidspension *suck*

Nä dags att lägga sig i dvala igen och kliva upp till en ny dag där min första tanke alltid är "vilken tur att det är fredag idag". Och yippie jag har ju faktiskt rätt - en dag i veckan =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar