onsdag 15 april 2009

Där trodde jag fel...igen


Här har jag gått i flera dagar och tänkt att nu har det äntligen vänt, nu känns allt mkt bättre och nu är det full fart mot fullt tillfrisknande som gäller. Jag kämpar och kämpar men till vilken nytta? Blir motarbetad av min egen kropp hela tiden. Funderar, försöker hitta lösningar, men jag blir inte det minsta lilla klok. Är väl bara att fortsätta kämpa på förstår jag.

Har iaf varit lite duktig idag och anmält mig till två kurser till hösten, rimmar ju lite illa med mina försök att varva ner, men den ena kursen är något jag verkligen behöver läsa och den andra är något jag verkligen skulle vilja läsa. Jaja, söka är ju en sak, får väl helt enkelt ta ställning om jag kommer in. Är ju svårt att veta vad man vill bli när man blir stor och nu har jag ju redan ett fett studielån så det känns ju lite trist att komma på vad man eg skulle ha läst =(

Dags att gå och sova så jag orkar stå pall för en jobbig torsdag em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar