måndag 16 mars 2009

Ompysslad

Har nyss varit och gjort bryn- och fransfärgning samt noppning och även om det inte är den absolut skönaste behandlingen så är det ändå helt underbart att ligga där och bli ompysslad. Är alltid så varmt och skönt, stämningsfull musik och goda dofter från alla oljor och krämer. Hade jag bara ofantligt mkt pengar skulle jag gå dit minst en gång i veckan, finns ju så mkt man kan hitta på där, ansiktsbehandlingar, massage, fotmassag, sminkning, etc. Men det är ju bara att drömma vidare *suck*. Fast jag skulle verkligen behöva en fotbehandling, har tänkt tanken i så många år men aldrig kommit till skott och jag har så sablans ont i fötterna av att stå hela dagarna, för att inte tala om nätterna då dom är svullen och bortdomnad (hmm låter som om jag är 65 minst haha). Måste nog ta mig i kragen och boka en tid!

Snart är det dags att gå iväg på utbildning, tredje gången av tio måndagar i vår. Fick ytterligare en inbjudan till utbildning som ska gå tre tisdagar nu under våren. Hoppas verkligen att de ger ngt också!

Bild lånad från Dermanord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar