torsdag 5 mars 2009

Lättad

I dag har jag fått hämta hem lilla snuttan från sjukhuset, har varit några oroliga dagar vill jag lova. Trött och sliten är hon, men förhoppningsvis ska det vända till det bättre nu. Försökte undvika alla guppen på vägen hem, men stackarn fick uppleva några rejäla gropar. Har hört att ryggmärgsprov ska göra fruktansvärt ont och efter tre stycken så kunde hon inte annat än intyga att så var fallet, och smärtan sitter i några dagar tyvärr.

Lämnade jobbet efter mina sex timmar idag med jordens samvetskval, hatar att lämpa över mitt jobb på någon annan. Blev en sen kväll för chefen idag =(

Blir positivt överraskad av Försäkringskassan, har hört så mkt negativt om dom, men de har ringt mig två gånger på mindre än en vecka för att höra hur jag mår och idag talade hon om att pengarna kommer att betalas ut i slutet av månaden. Med andra ord kommer jag att få sjukpenningen när jag normalt skulle ha fått lönen =)

Fick ju så fina träningsskor av mannen sist han kom hem och i går skulle jag inviga dom. Sen och stressad som vanligt hoppade jag i skorna och sätter bestämt ner foten för att upptäcka att det sitter en häftklammer i ena skon, med de två vassa uddarna uppåt...ajajaj vad ont det gjorde. Försökte dra ur klammern med en tång idag, men de rörde sig inte ur fläcken *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar