fredag 6 mars 2009

Känner mig kreativ

I dag vill jag göra massor av saker, men två viktiga saker stoppar mig - pengar och tid. Tiden är dock den stora boven, för hade jag bara tid hade jag kunnat göra en massa underarbete som inte kräver så mkt pengar. Men det känns inte roligt att dra i gång ett projekt som man har typ 20-40 minuter per dag att engagera sig åt.


Skulle behöva ta mig en promenad i dagsljuset också, men jag har en liten sjukling inne på soffan. Lillen gjorde illa sin nacke i går i pulkabacken och nu ligger han och myser med sin ömma nacke framför tv:n. Själv har jag iaf hunnit med att dammsuga och skura, tvätta och måla lite lister - tänk vilka roliga dagar man kan ha....not!


Imorgon ska vi på kalas hos min pappa, han bor otroligt vackert alldelens vid dammluckorna vid ett gammal bruk. Utsikten från pappas tomt är inte fy skam...



Bild lånad här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar