söndag 29 mars 2009

Fy satan vad kallt det var


I dag hade sonen fotbollsmatch...ute...fy satan vad vi frös. Inte blev det ju bättre av att de åkte på stordäng. Några av våra killar spelade helt ok, men de spelade inte med varandra, de pratade inte med varandra och då går det som det går. Bättre lycka nästa gång...och förhoppningsvis bättre väder...

Jag vet att jag chockade många i går och det är faktiskt sant...jag var på badhuset med barnen!!! Man måste utmana sina rädslor och att visa mig i bikini på stranden eller badhuset är en av mina stora fasor. Gick rätt så hyfsat faktiskt och nu är tanken att vi ska göra om det varje lördag *kors i taket*. Jag passade på att simma mina 40 längder innan jag roade mig med barnen i äventyrsbadet en stund.

I kväll blir vi en hel familj igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar