torsdag 26 februari 2009

Jag har syndat

Lovade min man att inte handla något onödigt och så åker jag till Valbo och sätter sprätt på pengarna, fast iof var det inget av de saker jag köpte som var onödiga förutom möjligtvis en hög vas för 69:-. Köpte en stor gryta med pastainsats - den grytan skulle min mamma ha velat haft när hon gjorde kalops på över 2 kg kött tidigare i dag haha. Handlade givetvis tre frp värmeljus när jag ändå var på IKEA. Provade totalt 12 plagg på HM, är i desperat behov av minst två par svarta byxor att ha på jobbet, men jag kom hem med ett par gråa. Kanske hinner kolla på stan i mon om jag kan hitta ett par byxor där, alla killarna ska få sig en välbehövlig hårklippning så vi måste ta oss en tur upp på fm. Var extremt nära att köpa lite gardintyg, men samvetet sa i från, fast i efterhand ångrar jag mig för nu sitter jag här och blänger lite surt på mina rödrandiga gardiner (alldelens för juligt för mig). Hade varit mkt trevligare med blårandiga eller kanske något i svagt grönt...

Berit metervara från IKEA


Havtorn vas från IKEA

IKEA 365+, Gryta med lock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar