fredag 20 februari 2009

Fick ett gulligt sms


Under tiden jag varit sjukskriven har jag fått massor av gulliga mail från en del av mina arbetskamrater och nu när jag kom tillbaka har jag mottagits med massor av kärlek och omtanke. Är ju sånt som får en att vilja gå till jobbet varje dag även om arbetet i sig ibland känns som pest och pina. Fast eg tror jag att jag tycker om mitt jobb, och jag hoppas verkligen jag kan hitta tillbaka till den känslan.

Fick nyss ett gulligt sms från en av mina arbetskamrater, blev väldigt glad och rörd när jag läste det. Känns så otroligt skönt att de bryr sig och att de lyssnar och stöttar.

När jag varit hemma har jag inte tänkt så mycket på det, men nu när jag kom tillbaka känner jag hur mycket jag har saknat dom.

Har ju dessutom varit till mormor och är det någonstans det finns massor av kärlek och omtanke så är det där.

Kände mig lite uppstressad efter jobbet idag, men den känslan är helt bortblåst nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar