söndag 15 februari 2009

Easy Cover

När latmasken segrar över snålheten så hamnar det Easy Cover på väggen, är ju så sablans drygt att spackla och slipa att det känns som ett lätt val. Men som sagt så kostar det.

I helgen har vi gnetat på med rusten, och det går sakta men säkert framåt. Igår var jag till mamma och målade hennes kökstak två gånger och idag har jag även målat vårat halltak en sista sväng, känns i min nacke och axlar nu vill jag lova. Dörren till skrubben har jag slipat och grundat och mannen har fått upp lite taklampor igen.

Blev bakad potatis med räkröra till middag idag *mums*

I morgon ska vi försöka hinna med att köpa tapeter och på tisdag kanske vi får dom på plats. Måste ta tag i trappan oxå - det ser jag inte fram emot, men snyggt kommer det att bli när det är klart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar