söndag 11 januari 2009

Orolig väntan

2009 har inte varit ett bra år så här länge, dag efter dag går jag omkring och väntar oroligt samtidigt som jag hela tiden hoppas på en positiv vändning.


Idag blev det tvärsom, min morbror har precis krockat på väg från sitt hem till min mamma. Verkar som tur var inte vara något superallvarligt, han klagar över smärta i bröstet och de tror att några revben är av. Men just nu behövs det inte spec mkt för att tippa över hos mig, och det här var alldelens för mkt. Så nu väntar jag både på besked om morfars status idag samt hur det har gått för min morbror.


Gör det jag är bäst på när jag mår dåligt - städar - nu är julen och varenda dammkorn borta från vårat sovrum. Har dammat varenda liten vrå samtidigt som jag tvättar och springer omkring lite allmänt förvirrad och plockar i varje rum *suck*


Ska snart åka till mormor och hälsa på, undrar oroligt hur hon mår mitt i alla kaos?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar