måndag 5 januari 2009

Bokslut

Då var det äntligen dags för årets största händelse - årsbokslutet. Förra året var jag helt ny på min tjänst och funderade om det verkligen var möjligt att jag skulle lära mig allt det där, och nu ett år senare inser jag att det var inte riktigt lika svårt som det såg ut att vara. Visst det är mycket att komma ihåg och viktiga saker som absolut inte får glömmas. Men som alla andra jobb blir det en vanesak. Önskar bara jag hade orken att helhjärtat satsa på det jag gör, att utvecklas för att så småningom vara redo för nya utmaningar. Nu står jag och stampar i samma ruta månad efter månad, trivs inte att ha det så. Vill inte vara trött, orkeslös och ha en hjärna full med fluff - vill ju vara sprudlande glad och full med energi. Men den dagen kanske kommer den också...hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar