söndag 14 december 2008

Tredje advent

Ja, så har tredje advent kommit och gått, inte många dagar kvar till jul nu. Och för att vara riktigt säker på att få någon julklapp så har jag helt enkelt köpt en till mig själv =). Och ifall jag har riktig tur så minns barnen en annan sak jag sagt att jag vill ha i julklapp, förutom snälla barn och fred på jorden typ. Önskar att jag hade ett fett bankkonto så jag kunde köpa alla julklapparna i morgon, men som alltid måste man handla en del dagen före jul och ska jag iaf åka och handla julklappar kan jag ta alla på en gång tillsammans med alla andra tusen människor som liksom jag måste handla allt i sista stund *suck*

Har faktiskt inte den blekaste aning vad jag ska köpa till alla ännu, en del har jag tänkt ut men inte riktigt alla. Och bra fantasi och presenter är tyvärr inte min starka sida, så vi får se vad jag kan hitta på. Är ju svårt när man frågar folk och de inte har den blekaste aning själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar