tisdag 2 december 2008

I väntan på tvättmaskinen

Är massor jag borde göra, jag borde stryka all julgardinerna, jag borde städa badrumsskåpet, jag borde plocka fram killarnas saker inför morgondagen...men jag orkar inte nåt av dom. Men jag måste vänta på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan hänga den, går åt rätt så många strumpor och byxor i den blötan som är ute.

Kanske ska lägga mig på soffan och kolla i nya Allt i hemmet som kom häromdagen, ligger lite efter i post, reklam och tidningsläsandet. Insåg i måndags att jag inte läst tidningen sedan i onsdags, om jag inte hinner läsa den på morgonen så blir det inte av att jag läser den alls. Men jag har väl förhoppningsvis inte missat något allt för spännande, finns ju massvis med folk som inte har någon tidning alls.

Soffan får det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar