torsdag 11 december 2008

Hej tomtegubbar

Här sitter dom, mina små tomtenissar, är det den kommande julen de drömmer om tro. Inte för att julen är så spännande när man endast önskar sig pengar, men julen är ju ändå julen. När man var liten såg man mest fram emot att få sina paket, nu i vuxen ålder ser jag fram emot att få fira julen traditionsenligt hos min mormor och morfar. Varje år säger de att det är sista året vi firar där, men hittills har de inte gjort slag i saken och sålt sitt hus. Julen kommer aldrig mer bli sig lik om vi firar den någon annanstans. Och i år ska jag verkligen försöka stressa av och bara njuta så gott det går, vem vet det kanske är sista året vi firar gemensamt nu och då gäller det att njuta av varenda sekund.



Den här julklappen har jag inte slagit in, dels är den för stor och dels så används den redan för fullt. Fattar fortfarande inte att jag lyckades få den med mig hela vägen till bilen med tanke på hur stor och tung den var. Är iaf roligt att äntligen kunna ge mellansonen en sak han verkligen uppskattar och kan ha nytta av många år framöver. Lillen önskar sig en akustisk gitarr, kanske en bra 9-års present i februari =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar