onsdag 3 december 2008

Gäsp

Är konstant trött numera, från att inte kunna sova på nätterna har jag gått till att sova som en klubbad säl. Och hade det inte varit för att jag måste kliva ur sängen så hade jag nog flyttat dit för gott. Är en ren pina att hålla sig vaken stundvis. Dagen har varit extremt jobbig pga att jag är så trött, att sitta och titta på en bildskärm i 12 timmar är inte att rekomendera ens i piggt tillstånd, och när tröttheten sätter in så vet jag knappt vad jag gör i mina excelark för allt bara flyter ihop. Tack gode gud för att jag är en strukturerad människa som har allt på sin rätta plats och allt dokumenterat, annars hade jag varit såld. Nu kan jag gå tillbaka till mina tidigare anteckningar och checka av att jag har gjort allt rätt och att jag inte har missat något.

Har alltid tyckt det varit helt obegripligt att folk kan glömma att hämta sina barn eller tom åka till jobbet med en sovande bebis i bilen och sedan glömma bort att bebisen ligger i bilen. Men nu förstår jag precis hur de har det, tur för mig att mina barn inte kan glömmas bort, de väsnas så in i baljan att det är en omöjlighet haha

Jaja bara en dag kvar av detta bokslut sedan kan jag slappna av lite på jobbfronten. Och nu har jag jobbat in lite timmar som jag kan ta ut nästa vecka i form av lite kortare dagar. Tänkte försöka hinna med att baka pepparkakor med lillen. Hmm med tanke på den effektiva ugnen så kommer de att bli extra bruna i år *suck*. Fast frågar ni mig så är degen godare än kakorna, så vi kanske äter upp dom innan de ens kommit in i ugnen =)
Sova säng nu *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar