söndag 30 november 2008

Skyltsöndag


Brukar undvika skyltsöndagen annars, men i år hade jag inget val. Gick en liten sväng med lillen innan vi tog plats bakom bordet för att kränga lite fikabröd. Var hård konkurrens vill jag lova, såldes fikabröd precis överallt. Men efter att ha frysit i en timme och en kvart kunde vi nöjda åka hem för vi hade sålt nästan allt vårt bröd och mycket av det som skiftet innan lämnat kvar.
Packade bagageluckan full och åkte en sväng till mammas nya lägenhet, kände inte annat än skratta åt hennes fula badrum. Inte ofta man ser en aprikos toastol och tvättställ och till det bruna väggar. Körde bort en massa skräp från gamla lägenheten också. Hinner tyvärr inte så mycket mera i bokslutstider, var tvungen att åka till jobbet och göra 3,5 timmar. Men nu är jag ikapp det jag missade efter mitt misslyckade ingrepp i fredags.
Vill ha snö!!!! NU!!!! Trist och grått och tråkigt ute =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar